Bij Purchaze wordt SERVICE nog groot geschreven

Tegenwoordig is het echter steeds belangrijker ook na een koop hulp te kunnen bieden aan de klant en altijd een antwoord op elke vraag paraat te hebben.

Bij Purchaze wordt SERVICE nog groot geschreven

Purchaze stuurt zijn klanten niet de woestijn in.

Juist dat is ons hoofddoel!! We zijn er altijd voor onze klanten en staan ze met raad en daad terzijde. Maar hoe ziet deze service er eigenlijk precies uit?

Hoe is meestal de gang van zaken bij andere onlineshops?

Wie kent dat niet: De nieuwe schoenen waar je je zo op hebt verheugd zijn net gekomen en dan kondigt zich het eerste probleem al aan. Ze passen niet, je vindt de kleur niet mooi of je hebt nog vragen. Je belt dan snel de hotline van de aanbieder of je schrijft een e-mail. Wat er dan gebeurt hebben vast en zeker enkelen van jullie al eens meegemaakt.

Aan de telefoon word je eerst begroet door een vriendelijke of een chagrijnige stem die probeert in te gaan op het probleem of de vraag. Dan blijkt dat de persoon in kwestie niet de juiste aanspreekpartner is en je wordt vervolgens doorverbonden. In sommige gevallen wordt zelfs de hoorn opgelegd. Vaak word je als klant in de wachtrij gezet en soms heb je het gevoel dat er helemaal geen servicemedewerker aanwezig is of dat niemand zich verantwoordelijk voelt.

Aanvragen per e-mail worden laat beantwoord of je bent er niet tevreden over. Regelmatig stoot je op standaardteksten, die eenvoudigweg uit een bestaand systeem gehaald en overgenomen worden. Welke emoties dat oproept is natuurlijk duidelijk: “Word ik eigenlijk serieus genomen???”

Wat doet Purchaze anders en waarom?

Klantgerichte behandeling van vragen en problemen telefonisch of per e-mail

Onze telefoon is tijdens de openingstijden permanent bezet door een medewerker. Doorverbinden wordt vermeden om de klanten niet lang te laten wachten. Vragen worden steeds aangenomen en zo goed mogelijk beantwoord. Bij problemen proberen we een oplossing te vinden, gebeurt dat niet meteen dan echter zo snel mogelijk.

Antwoorden per e-mail laten niet lang op zich wachten. Meestal krijgt de afzender zo snel mogelijk een passend antwoord of problemen worden telefonisch besproken. We gaan daarbij persoonlijk op elke vraag in. Standaardformuleringen zijn taboe!

Deze manier van handelen doen we met een gegronde reden, onze klanten zijn voor ons belangrijk en we proberen in hun behoeftes te voorzien. Tenslotte zouden wijzelf als klant van Purchaze graag precies zo attent behandeld willen worden. Zijn er vragen? Niet aarzelen maar navragen, wij zijn er voor jullie!!

Hoeveel service biedt Purchaze?

Niet alleen de vragen en het oplossen van problemen behoren tot de service van Purchaze. Een breed serviceaanbod zorgt voor gelukkige en tevreden klanten.

Hier een lijstje met enkele punten met in aansluiting daarop de verklaring:

- Een veilige en simpele manier om te bestellen
- Verschillende betaalmogelijkheden
- Snelle verzending
- Maataanvraagformulier
- Achtergrondinformatie over vele interessante thema’s
- Voldoende parkeergelegenheid

Veilige en eenvoudige manier om te bestellen

Om een bestelling in de Purchaze online sneakershop te doen, hoef je geen expert te zijn. Het bestelproces spreekt voor zich. Is er toch nog iets niet duidelijk, dan staan jou onze medewerkers aan de telefoon ter beschikking en helpen je verder.

De bestelprocedure is bovendien veilig, alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden doorgegeven (uitzondering DHL of Klarna).

Verschillende betaalmogelijkheden

Iedere klant heeft de keuze uit meerdere betaalmethodes, je kunt de voor jou meest geschikte methode zelf uitkiezen.

Hier een overzicht:

Klarna – achteraf betalen: 5,00 € verzendkosten + 4% Klarna-toeslag
Klarna – gespreid betalen: 5,00 € verzendkosten + 4% Klarna-toeslag
PayPal: 5,00 € verzendkosten + 4% PayPal-toeslag
Vooruitbetaling/bankoverschrijving: 5,00 € verzendkosten
Creditcard (VISA/MasterCard): 5,00 € verzendkosten
iDEAL: 5,00 € verzendkosten

Verdere informatie over iedere betaalmethode afzonderlijk kan je hier nalezen.

Snelle verzending

Door de samenwerking met het koeriersbedrijf DHL wordt een snelle levering gegarandeerd. Je krijgt je pakketten binnen enkele dagen, in bijna alle gevallen 1-5 dagen na jouw bestelling.

Maataanvraagformulier

Alle schoenmaten zijn niet altijd beschikbaar, je hebt echter bij veel sneakers de mogelijkheid een maat aan te vragen. Met dit formulier kan een bepaalde maat bij Purchaze worden aangevraagd, waarbij je een termijn aangeeft waarbinnen wij proberen de door jou gewenste maat te krijgen. Aan de hand van het door jou aangegeven aantal dagen, krijg je zo snel mogelijk informatie over of de schoen nabesteld kan worden of niet.

Achtergrondinformatie over vele interessante thema’s

Onder het kopje News kan je informatie vinden over verschillende gebieden uit de sneakerwereld. Actuele modellen worden in de blog uitgebreid voorgesteld en je kan belangrijke zaken en wetenswaardigheden nalezen.

Genoeg parkeergelegenheid

Veel van onze klanten die al eens onze nieuwe locatie hebben bezocht, vinden de grote parkeerplaats direct voor de winkel een aanwinst. Niet eeuwig wachten op een parkeermogelijkheid, geen kosten door een parkeerautomaat en het beste is: Bij slecht weer hoef je niet meer nat te worden, omdat je niet door de straten van het centrum moet lopen op zoek naar de winkel.

Mocht je toevallig in de buurt zijn, neem dan eens een kijkje. Wij hebben vele sneakers die je meteen kunt uitproberen. Bovendien geven we jou professioneel advies bij het uitzoeken van het juiste model en helpen je met eventuele vragen, bijvoorbeeld wat de verzorging of de demping van de schoen betreft.

Kritiek gewenst

Jullie kunnen met positieve en negatieve kritiek daartoe bijdragen dat wij onze service kunnen verbeteren en uitbreiden. Slechts door jullie hulp is het voor ons mogelijk de shop en de daarmee verbonden service te verbeteren. Dus: Aarzel geen moment en laat het ons weten als je verbeteringsvoorstellen of een bepaalde mening ergens over hebt.

Volgende contactmogelijkheden staan ter beschikking:
E-Mail: info@purchaze.de
Facebook: Purchaze Sneaker Shop Aurich

Test nu de service van Purchaze

Artikel aanbevelen op: