Taal:
Dutch
Deutsch
English
Facebook
Volg ons op facebook.
Googleplus
Je kunt ons volgen op Google+
navigatie
Info
Betaalinformatie

Betaalinformatie

Hier vind je alle informatie over beschikbare betaalmogelijkheden. Heb je een vraag, neem dan contact met ons op via de klantenservice (0049 49 47 – 91 78 989) of stuur een e-mail ( info@purchaze.de ).

Klarna – achteraf betalen

Je kan bij ons de producten zonder risico kopen. Met Klarna hebben wij een partner uitgekozen die zekerheid biedt voor beide partijen. Je hebt de tijd om binnen 14 dagen te betalen. Je kan de artikelen dus voor de betaling bekijken en uitproberen.

Wil je Klarna – achteraf betalen als betaalmethode gebruiken, wordt nog naar je geboortedatum gevraagd. Met dit gegeven en je adresgegevens toetst Klarna binnen enkele seconden of er betaald kan worden of niet. Daarna wordt besloten of jouw inkoop wordt toegestaan of geweigerd.

Wordt geweigerd, biedt Klarna je de mogelijkheid contact op te nemen met de Klarna klantenservice.

Daarvoor kan je een van de volgende mogelijkheden benutten:

De rekening vind je bij de bestelling en moet binnen 2 weken nadat je de producten hebt gekregen volledig worden betaald. Een extra tarief van 4% over het bedrag van de bestelling wordt nog in rekening gebracht. Een levering naar een afwijkend adres is helaas niet mogelijk. Klarna – achteraf betalen is slechts voor klanten uit Duitsland en Nederland beschikbaar.

Klarna – gespreid betalen

Wij bieden jullie aan de rekening in kleine maandelijkse termijnen te betalen. Wij schrijven een rekening die je bij jouw pakket kunt vinden. Een groot voordeel bij deze manier van betalen is dat je zelf de hoogte van de termijnen kan bepalen. Bij de artikelen in onze shop vind je telkens aangegeven hoe hoog het minimumbedrag is dat moet worden betaald. Slechts je voornaam, achternaam, adres, telefoonnummer en je geboortedatum worden gevraagd en gecheckt. Meteen daarna wordt toegestemd of geweigerd.

Als je aanvraag wordt geweigerd en je wilt de reden daarvan weten, dan kan je direct contact opnemen met de Klarna klantenservice.

Je hebt hiervoor de volgende mogelijkheden:

Voor de termijnbetaling moet een extra tarief van 4% over het bedrag van de rekening worden betaald. Een levering naar een ander leveradres is helaas niet mogelijk. Klarna – termijnbetaling is alleen beschikbaar voor klanten uit Duitsland en Nederland.

PayPal

PayPal Logo

Met PayPal kan er makkelijk, snel en veilig worden betaald. Na bestelling bij de Purchaze onlineshop word je doorgestuurd naar de PayPal homepage. Indien je al aangemeld bent bij PayPal, kun je inloggen met je gebruikersnaam om de betaling te bevestigen. Op het moment van bevestigen wordt er een autorisatie uitgevoerd van je PayPal account. De verzending vindt plaats nadat het bedrag is overgedragen naar onze PayPal rekening. Heb je nog geen account en je wilt toch van deze betaalmethode gebruik maken, dan hoef je niet eerst een nieuw account aan te maken en de bestelling te herhalen. PayPal geeft je de mogelijkheid de benodigde gegevens voor een nieuw account direct aan te geven op de login website.

Een groot voordeel van PayPal is de veiligheid, aangezien de bankgegevens niet aan derden worden verstrekt. Hierbij moet je rekening houden met de betaalmethode die je hebt aangegeven in jouw PayPal account. Het kan enkele werkdagen duren tot PayPal de betaling bevestigt. Als we na 9 dagen nog geen betaling hebben ontvangen, dan wordt de bestelling via PayPal gestorneerd.

Vooruitbetaling/bankoverschrijving

Vorkasse

Als je deze betaalwijze kiest, kun je het totaalbedrag van de bestelling per bankoverschrijving overmaken van jouw bankrekening naar Purchaze. Nadat je een bestelling hebt gedaan, krijg je op jouw e-mailadres een bevestiging van de bestelling met alle relevante gegevens. Het geld pas overmaken nadat je deze bevestiging hebt ontvangen. Belangrijk: bij de overboeking je voor- en achternaam aangeven. Wij verzenden de bestelling zodra we jouw betaling hebben ontvangen.

Een nadeel van de bankoverschrijving is, dat het een paar dagen duurt voordat het geld op onze rekening is. Het kan namelijk voorkomen dat een andere klant ondertussen hetzelfde artikel heeft besteld en een snellere betaalmethode heeft gekozen. Is dit het geval, dan krijgt deze klant de artikelen. Helaas reserveren we geen artikelen meer, omdat het in het verleden voorgekomen is dat wel werd besteld, maar niet werd overgemaakt.

Om te verduidelijken waarom we jouw schoenen niet kunnen reserveren: Stel je voor je gaat boodschappen doen in de supermarkt en je staat aan de kassa. Je hebt niet de mogelijkheid om je betaling op de lange baan te schuiven. Of je betaalt direct, of je mag je boodschappen niet meenemen. Daarom graag bij ons bestellen als je zeker weet dat je kunt en wilt betalen.

De eventuele kosten voor een overboeking zijn door de klant zelf te betalen.

VISA

VISA Logo

Je kan de bestelde producten comfortabel en eenvoudig met je VISA creditcard betalen.

Je hoeft je geen zorgen te maken over de veiligheid. Alle gegevens worden doorgegeven via een 128-bit SSL-gecodeerde verbinding. Jouw creditcardgegevens zullen worden goedgekeurd door iPayment en worden gescheiden opgeslagen op high-end veiligheidsservers. Dit heeft als voordeel dat niemand inzicht heeft in jouw creditcardgegevens, ook wij niet. Je wordt daarom na bevestiging van jouw bestelling verdergeleid naar de iPayment site en daar kan je jouw gegevens ingeven. Wij zullen je creditcard belasten als wij jouw bestelling verzenden. Natuurlijk zullen we jouw creditcard niet belasten als wij niet kunnen leveren.

MasterCard

MasterCard Logo

Wij accepteren naast VISA ook MasterCard.

De betaling volgt door onze partner iPayment via een gescheiden en veilige server. Wij garanderen zo een hoge veiligheid voor jouw gevoelige gegevens. Noch wij, noch anderen hebben inzicht in de gegevens van de betaling. Nadat jouw gegevens worden goedgekeurd, reserveren wij het factuurbedrag van je creditcard. Zodra de producten worden verzonden, belasten we dan jouw creditcard. Ook hier geldt; wij belasten jouw creditcard niet als we niet kunnen leveren.

iDeal

iDEAL Logo Nederlands

iDeal is betalen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken. Je rekent af via een beveiligde internet betaalomgeving. Als je iDeal kiest als jouw betaalmethode, word je doorgeleid naar jouw eigen bank, waar de betaalopdracht al is klaargezet. Na het invullen van een aantal gegevens kun je het bedrag overmaken. Het bedrag wordt dan meteen van jouw betaalrekening afgeschreven en wij krijgen een bericht dat de rekening is betaald. Vervolgens gaan we over tot verzending van de bestelling. Als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, kan je iDEAL meteen gebruiken.

Rembours

DHL Logo

Wij accepteren geen rembours betalingen.