Welke voordelen heb ik als ik bij Purchaze bestel?

Welke voordelen heb ik als ik bij Purchaze bestel?

Je hebt mooie sneakers in de webshop van Purchaze ontdekt die je graag wilt kopen. Helaas ben je niet zeker van je zaak en heb je meerdere vragen. Hieronder geven we je enkele argumenten die je laten zien waarom je juist bij de online sneakershop van Purchaze een paar schoenen moet bestellen.



Welke voordelen heb ik als ik bij Purchaze bestel?

Welke voordelen heb ik als ik bij Purchaze bestel?


Hoe is de kwaliteit van de producten? Worden de schoenen op fouten gecontroleerd?

Purchaze verkoopt eersteklas producten die rechtstreeks van de fabrikant komen en die voor de verzending door ons gecheckt worden op eventuele gebreken, zoals afwerkingsfouten of vervuiling. Je krijgt alleen artikelen die origineel verpakt en ongedragen zijn. De schoenen worden pas verstuurd als we er zeker van zijn dat de sneakers geen kwaliteitsgebreken hebben. Ook wordt bij de bestelling gekeken of je de door jou gewenste kleur en maat krijgt. Wij verzenden uitsluitend in een extra doos, zodat er geen schade aan de originele doos kan ontstaan.



Hoe is de kwaliteit van de producten? Worden de schoenen op fouten gecontroleerd?

Hoe is de kwaliteit van de producten? Worden de schoenen op fouten gecontroleerd?


Kan ik er zeker van zijn dat ik originele artikelen krijg?

Het allerbelangrijkste bij Purchaze is natuurlijk het feit dat we geen vervalsingen aanbieden, maar producten die origineel verpakt en zonder omwegen van de producent komen. Je hebt dus de volle garantie dat je 100% echte gympen krijgt. We werken zeer nauw samen met de fabrikanten en krijgen ook uitsluitend van deze firma’s onze goederen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je een namaaksneaker krijgt van goedkope kwaliteit, je ontvangt een hoogwaardige schoen waar je lang plezier aan zult beleven.



Kan ik er zeker van zijn dat ik originele artikelen krijg?

Kan ik er zeker van zijn dat ik originele artikelen krijg?


Sinds wanneer bestaat Purchaze eigenlijk al?

Purchaze bestaat al sinds 2004 en heeft dus veel ervaring met sneakers en het versturen van deze schoenen. Wij kunnen het ons niet veroorloven slechte producten te verkopen en dat verklaart ook het succes van ons bedrijf en het feit dat we al zo lang succesvol op de markt bezig zijn. We hebben niet alleen een onlineshop, maar tevens een daadwerkelijke winkel in Aurich, Duitsland.



Sinds wanneer bestaat Purchaze eigenlijk al?

Sinds wanneer bestaat Purchaze eigenlijk al?


Kan ik mijn bestelling op een eenvoudige manier betalen en kan ik op rekening kopen?

Bij ons heb je de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden, waaronder het kopen op rekening of het betalen in termijnen. Dit is een groot voordeel van het bestellen bij Purchaze, vele shops bieden dit niet aan. Op deze manier loop je geen risico en kun je jouw producten ook na levering betalen. Je kunt dan in alle rust de sneakers uitproberen en veilig daarna pas betalen. Tevens is het bij ons ook mogelijk te betalen met iDEAL, iets wat bij vele shops in het buitenland ook niet wordt aangeboden. Zie hiervoor ook onze uitgebreide informatie over de betaalmethodes: http://purchaze.nl/nl/payment.html



Kan ik mijn bestelling op een eenvoudige manier met iDeal betalen?

Kan ik mijn bestelling op een eenvoudige manier met iDeal betalen?
>Kan ik mijn bestelling op een eenvoudige manier met Klarna achteraf betalen?

Kan ik mijn bestelling op een eenvoudige manier met Klarna achteraf betalen?




Wat kost mij de verzending en hoe snel heb ik het pakket?


Voor het versturen naar Nederland vragen we slechts een porto van 5,- Euro. Bovendien hoef je geen invoerrechten te betalen en de levertijd bedraagt slechts 1 tot 2 dagen. Met een beetje geluk heb je de sneakers al de volgende dag in huis.



Kan ik ervan uitgaan dat mijn pakket ook aankomt en kan ik de zending volgen?


Wij versturen uitsluitend met DHL. Het pakket is verzekerd en tevens krijg je voor de verzending via je e-mail een zogenaamd trackingnummer van jouw bestelling zodat je online kunt checken waar jouw product zich op dat moment bevindt.

Kan ik ervan uitgaan dat mijn pakket ook aankomt en kan ik de zending volgen?

Kan ik ervan uitgaan dat mijn pakket ook aankomt en kan ik de zending volgen?



Hoeveel tijd heb ik om de sneakers te retourneren?


Je kunt de schoenen ongedragen zonder problemen binnen 2 weken naar ons terugsturen, mochten ze niet passen of niet bevallen. Neem dan wel eerst even contact met ons op, het beste via e-mail. Ons e-mailadres luidt als volgt: info@purchaze.de

Is het mogelijk een maataanvraag te doen en hoe werkt dat precies?

Nog een groot voordeel bij Purchaze is het aanvragen van een maat als jouw maat niet meer op voorraad is. Je kunt via e-mail een aanvraag doen en wij vragen bij de fabrikant na of deze maat nog te verkrijgen is. Hebben wij de juiste maat weer in voorraad, sturen wij je automatisch een bericht naar jouw e-mailadres.



Krijg ik een klantgerichte en vooral persoonlijke service om mijn eventuele vragen te beantwoorden?


Dit is tevens een reden om vooral bij Purchaze te bestellen. Mocht je vragen hebben over onze artikelen; over de kleur, het materiaal, de maat, over alles wat je maar wilt weten, dan kun je ons altijd een e-mail sturen of telefonisch bereiken. Wij nemen ons de tijd om zo spoedig mogelijk jouw vragen te beantwoorden, we doen dat persoonlijk of per e-mail. Je hoeft niet dagen lang op antwoord te wachten en met behulp van ons advies heb je snel jouw favoriete paar schoenen in handen.

Krijg ik een klantgerichte en vooral persoonlijke service om mijn eventuele vragen te beantwoorden?

Krijg ik een klantgerichte en vooral persoonlijke service om mijn eventuele vragen te beantwoorden?



Dus waarom bij Purchaze kopen?


Je kunt met een gerust hart in de onlineshop van Purchaze bestellen. Purchaze is betrouwbaar, heeft een goede, eenmalige service, verkoopt originele producten die je in een mum van tijd in huis hebt!

Dus waarom bij Purchaze kopen?

Dus waarom bij Purchaze kopen?
Artikel aanbevelen op: